Gareth Bale Dengan Jersi Baru Real Madrid

13 Sep

Gareth Bale bercakap dalam sidang media yang pertama sejak perpindahan termahal dalam sejarah ke Real Madrid. Dia bercakap dalam sesi bergambar dengan jersi baru Real Madrid bersama rakan sepasukan Karim Benzema dan Marcelo.

Bale, Benzema dan Marcelo

Bale, Benzema dan Marcelo

“Kita lihatlah pada hari perlawanan kalau saya terpilih untuk perlawanan tapi saya berharap saya akan meningkatkan kecergasan dan terpilih dalam kesebelasan utama .”

“Rakan-rakan baik dan menerima saya, jadi saya cepat menyesuaikan diri. Saya berbangga ke sini.”

“Sebab saya datang ke sini kerana stail permainan bola sepak yang sesuai dengan saya. Saya berharap dapat berlatih dan memberi persembahan yang sesuai dengan harapan semua.”

Bale, Benzema dan Marcelo berkaraoke

Bale, Benzema dan Marcelo berkaraoke

Leave a Reply

